Blodsmak och illamående....

Ja det var vad jag fick stå ut med igår, då jag gick ut för hårt på Blommans träningspass för vuxna mfl. :-) Han e sjukt vältränad denne karl. Och så envis som man e ska man ju visa, mest för mig själv, att jag kan hänga med... Jovisst det hade jag gjort, OM jag hållt normalt tempo... Men icke, full fart och det slutade med att jag fick gå av mattan med illamående och blodsmak... Men efter en stunds vila kände jag mig redo att fortsätta detta galna träningspass. Och jag fullföljde. Det var riktigt kul. Både dottern och mannen var oxå med. Det var ganska kul att trä arm med gubben. Han frågade hela tiden om det gick bra, ja för fan, bring it on!!! :-)

Idag blir det träningsvila, ska jobba istället tänkte jag. Börjar natt igen ikväll efter att ha varit ledig sedan 18/12... Känns tungt att återgå till mina vanliga tider då jag hade hoppats på att ha en dagtidstjänst vid det här laget. Men icke, man håller på för fyllt med detta, är det (dom) senaste beskeden jag fått.... Dryg väntan....

Annars inget nytt på västfronten... Städar, röjjer,byter gardiner och sängkläder... Tänker hinna handla lite med innan det är dax att ta sig till Tre Lingon igen...

Ha det gott alla! Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0