Tid att andas...

Ja det har mannen och jag fått denna helg, tack vare mina goa föräldrar. Det var planerat att vi skulle gå på jubileumsfest igår kväll men då det var för få som anmält sig, blev det inget. Men då barnvakt redan var ordnad bestämde vi oss för att behålla dom planerna men gick på bio istället. Vi såg Pirates of the Carabean. Den var helt ok, men inte bäst av dom 4 som nu gjorts, kan bero på att jag saknade den vackre Orlando Bloom... <3
Efter bion åkte vi hem och åt, delade en flaska rött och njöt av lugnet, ja vi hann andas! =) Nåt man inte alltid hinner annars med en energisk grabb i 6 års trotsen och en 11 åring, i nästan tonåren... Men älskar dom gör vi alltid! Ännu mer nu när vi fått lite distans till allt vad det innebär med syskonbråk och tjafs!

Jag har nu kommit igång med träningen, jag har just nu som mål att träna 3 ggr i veckan, varav minst 2 ggr på gymmet. Denna vecka blev det 2 ggr gym och igår en kombinerad jogging/powerwalk runda på 60 minuter. Är lite sugen på att promenera till mina föräldrar i eftermiddag, det är väl 6-7 kilometer typ. Jag har ju 2 veckor på mig till 3 fester... Och lite klänningar som jag ska komma i så nu får jag lägga i en växel till känner jag...

Ja idag är det Mors dag, och jag sänder en tanke och kramar till alla er som förlorat era mödrar... Jag kan inte tänka mig ett liv utan mina föräldrar och förstår mycket väl hur jobbigt det måste vara en dag som denna...

Annars händer det väl inte så mycket här nu, jag kämpar på med maten och träningen, det går ju inte så fort nu, men det är ok. Huvudsaken är att det går åt rätt håll. =)

Ha en underbar söndag, kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0