Kryss i taket!!!

Ja idag får jag göra ett fett kryss i taket, jag har nämligen fått på mig en kjol idag!!! Det hör ju inte till vanligheterna precis! Men det är faktiskt ganska skönt! =) Naturligtvis fegar jag med tights under, vill ännu inte visa mina tjocka knä... Och inte är dom snygga i heller... =)

Till helgen blir det kalas i huset! Nästa söndag fyller Corre 11 år, men då jag jobbar då får vi fira henne denna helgen istället. Och jag har ingen aning om vad vi ska bjuda på... Jo grillat men vad? Och vilka tillbehör? Och vad som ännu värre är, vad ska vi köpa till tösen då? Jaja det brukar lösa sig!

Jag är ledig idag oxå, tänkte sticka iväg och köpa blommor till trädgården. Det har jag ju som mål varje år, att ha fixat ute till Corres kalas, så det får bli idag.
Igår var jag på Friskis & Svettis och köpte årskort, det blev ett allkort så att jag kan träna det jag vill. Det kostade 2800:- men tack mina arbetsgivare kostar det mig bara 1000:-, tack för det 3 Lingon!!! =)
Sen fick jag ju köpa mig nya skor med, har joggingskor och brottarskor men tyvärr inga inneskor med dämpning så det var bara att fixa igår. Snygga som bara den! Hoppas dom är bra med! =)
Har tänkt inviga skor och kort ikväll då jag ska testa Yogan! Har aldrig provat men inbillar mig att jag skulle tycka det var stimulerande.

Jag vet föresten en sak Corre får när hon fyller år, hon och lillebror kommer bli superglada, pappa är sådär lagom intresserad och har redan sagt, jag blandar mig inte.... Hahaha! Då Corre faktiskt läser mitt babbel här ibland vågar jag inte skriva vad det är här och nu! =)

Nä nu får jag sticka till Högs handelsträdgård och shoppa loss lite! =) Sen kan man kanske få lite färg på sig ute i solen! Nice!

Ha en underbar dag alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0