Illa, jag mår illa....

Ja de senaste dagarna har jag mått lite skumt faktiskt! Häromkvällen testade jag Loemanders bearnaisås... Det gick inte så bra! Jag mådde sjukt illa och gick och lade mig kvart över nio! Jaja, då vet jag att jag inte tål det i alla fall. Har även mått illa idag, åt en grillad macka på Espresso house och tog en Latte efteråt. Men min mage var väl inte redo för det idag. Blev illamående och magiskt trött efteråt.

Ännu ett mål jag haft har jag nu lyckats uppnå... Min studentklänning passar nu! Den sitter som ett extra skinn typ, men den går att knäppa hela vägen upp!!! Yeahh!!!
Idag kom klänningen som jag beställde för några dagar sen. Vi ska ju på lite studentfester och annat framöver så jag tänkte jag behövde nåt snyggt! Ja den går nästan att knäppa, precis vad jag tänkte, för passar den nu är den väl för stor sen... Så det ska nog gå bra!

Mina arbetsbyxor får jag nu överge... Det har funkat med skärp ett tag nu, men nu är dom så stora att det känns som om jag inte har några byxor på mig över baken... Hehehe lagom spännande känsla att ha på larmcentralen!!!
Igår var jag på gymintro på Friskis & Svettis i Lomma. Jag fick en genomgång på vad jag skulle fokusera på nu i början och fick ett schema att följa. Därefter körde jag igenom mitt träningspass och det kändes bra. Inget fusk utan jag gjorde vad jag skulle och det kändes bra! Känns mindre bra idag kan jag säga... Hehehe men på nåt skumt vis gillar ju ändå träningsvärk lite, det bevisar ju ändå att jag gjort nån nytta!! =) Och imorgon är det dax igen! Tänkte passa på under dagen då lillen är på dagis.

Nä nu blir det melon & jordgubbar! Mumsigt värre!!!

Ha en fortsatt skön kväll! Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe sån är jag med, träningsvärk är härligt ! :)

2011-05-19 @ 15:24:58
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0