Vilken start på denna vecka!!!

Ja idag är det måndag=vägning!!! Och idag visar vågen att jag tappat exakt 25 kilo sedan starten!!! Och jag har tappat hela 64 cm på de ställen jag mätt. Jag mäter midjan, bysten, höfterna, låren, knä och överarmen! Bara över höfterna har jag nu tappat 18 cm!!! Helt otroligt och jag är så glad att det nästan gör ont! =)

Sedan var vi iväg på möte med dagis/skola. Dennis går ju över till förskoleklassen till höst och idag hade vi ett sk överlämningsmöte. Det kändes jättebra och vi är övertygade om att det kommer gå jättebra för Dennis där. Känns skönt!

Om en stund ska vi hämta Dennis på dagis, åka bort till OBS och äta lunch, sedan hitta en bikini till Corre. Vi åker ju till Lalandia snart och en extra bikini lär ju inte skada. Sedan måste vi köra till Södra Sandby och kolla upp vad det är som klyddar med Saaben denna gång...
Och ikväll ska jag på After Work med Trelingon och Gay Force!!! Ska bli himla kul! =)

Så jag har inte så mycket tid att sitta här nu, men jag återkommer snart, jag lovar!!!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0