Sssss som i semester!!!

Ja nu är det underbart, jag har ju semester! Vädret är ju sådär, men skit i det, jag är ledig och kan göra vad jag vill!

Idag var det utvecklingssamtal på dagis, och det gick förvånansvärt bra! Hon vågar väl inte komma med mer negativt nu... Så det känns skönt, nu är det några veckor kvar bara sen går Dennis över till Karstorp Norra och förskoleklassen Mandolinen! Stor kille... =)

Cornelia har nu slutat skolan, och för första gången sen hon började på dagis, missade jag hennes avslutning... =( Men så är det när man jobbar natt, och Ubbe gick istället. Kan ju vara kul för henne att ha pappa med oxå.

Imorse var vi till tandläkaren med Cornelia. Hon har lite trångt med plats och två tänder sitter lite på sniskan. Men vi skulle avvakta ett år och se hur dom sätter sig och så ser vi om vi gör nåt åt det då.

Denna helg har jag inget planerat förutom på söndag då jag ska stå på loppis i Arlöv med Corre och min pappa. Jag har en hel enorm hög med kläder att sälja, både mina och från barnen.

Nu ska jag snart iväg med Dennis som ska leka med en kompis från dagis. Så blir här lugnt en stund... =)

Ikväll blir det tacos och filmen "Trassel" med barnen, mannen ska iväg och spela poker! Lugnt & skönt mao... =)

Trevlig fredag till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0