Sjung om studentens lyckliga dar...

Ja visst är det härligt att se, dessa unga glada ungdommar som väller ur skolorna med sina vita hattar och kroppen full med hopp och i många fall sprattelvatten! Man blir så glad av att se deras förhoppningar på en kul kväll men även med förhoppning om en ljus framtid.
Igår var vi på Urbans brorsdotter Erikas, student. Hon var som vanligt, döfin och lycklig, lite mer lycklig än vi brukar se henne! =)

Jag är glad att jag tog det lugnt med drickandet igår. Klockan tio kommer nämligen folket från Burlövs center och ska ta foto på vår uteplats! Så jag har en del att fixa innan dess.
Jag har ju två trötta barn som ska upp och iväg till skola/dagis.

Sedan vid lunch åker vi vidare till Karlskrona, Sophie tar studenten idag. =) Med oss i bilen har vi min systerson Charlie.

Nu har vågen tyvärr gått i sönder här hemma, så innan nån av oss kommit ihåg att köpa en ny, lär det ta ett tag innan jag kan se hur det går med vikten.

Nä nu får jag önska er alla en trevlig helg! Ha det bäst och var rädda om er! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0