Det är gött att vara ledig!!!

Nu har jag varit ledig i två dagar på raken, och det är gott. Man får göra en massa måsten men man hinner oxå göra lite kul!
Igår blåste vi upp och fyllde ungarnas pool. Det har badats flitigt kan jag säga. Just nu står de båda gulliganerna och byter om för att ta sig ett sista kvällsdopp. Man får ju passa på så länge det är bra väder.

Igår kom ju värsta ovädret över oss här. Det åskade och blixtrade så jag trodde jag skulle bli tokig. Jag är inget större fan av åska, eller höga ljud överhuvudtaget. Har alltid varit skotträdd... Dom har varnat för nytt åskväder ikväll men än är det tyst och lugnt!

Trodde jag skulle ha mer träningsvärk idag efter joggingturen igår, men det är lugnt. Jo det känns ju att jag gjort nåt men det är bara skönt!

Idag har jag köpt en ny pincett, man vill ju inte gärna ha ett UNIBROW, utan två separata ögonbryn. Man ser lite fräschare ut med två! =) Hittade en superbra pincett på Lindex, en svart med hål på sidorna. Tack för tipset Mona! =)

Då är det jobb imorgon igen, 6-18. Därefter är det styrelsemöte med Skånskt brottningsförbund. Först bjuds det på smörgåstårta och det är ju gott. Jag har testat det innan och jag reder ut att äta det. Nåt som jag ännu är mycket försiktig med är socker. Har inte vågat mig på det och vill inte testa i heller. Tycker inte det behövs. Jag gottar hellre på lite nötter eller salta pinnar.

Har testat nya byxor idag, eller nygamla... Jag köpte dom för tre år sen men dom har aldrig passat utan har legat i låda med lapparna i... Så idag tänkte jag testa igen, då var dom rymliga kan jag säga. Men det går om jag har skärp, annars får jag brevinkast de luxe i baken.

Har köpt mig lite nya underkläder idag, även de små behagaen ändrar skepnad... Hahaha så dom fick en ny hängmatta! =)

Nä nu har jag nog inte så mycket mer att tillägga, får kolla de blågula grabbarna piska de finska pojkarna i fotboll!

Ha det gott, var du än är! Kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0